HMMMMM.........

Hmmm, hur var det nu?, jo jag var trött, så var det ja. Fortfarande faktiskt, eller så é det bara så att jag chillar vid köksön medans Johan gör den underbara maten. Tacopaj! Yummie! Perfekt bakfyllemat!
För ungefär så lät det imorse när Johan ringde hem o fråga vad jag ville ha för bakfyllemat idag, underbara människa! ;)
Idag har vart ganska segt,,, för det var ju faktiskt möhippa igår för min kära underbara vän Sofie!
Överraskade med lunch här hemma med massa tjejer, sen drog vi vidare till Gökboet för femkamp, hur skoj som helst! Sedan lite privata lekar innan vi drog in till stan för att gå o äta på Athena,, o sen ut o skaka lite rumpa!
Jätte rolig dag o kväll! Så därför så é jag lite trött idag, till o från faktiskt, jag har ju ändå tvättat o röjt lite här o var.

Olivia é en gnällspik, hon mår inte riktigt bra tror vi. Kräkningarna i veckan var ingen höjdare, o lite dålig mage på det som fortfarande håller i sig konstigt nog. En ny tand på g långt bak ger henne smärta o på det så fick hon första vaccinationssprutan, hennes kropp é väldigt känslig för sprutor.
Stackars liten, det é inte lätt att vara Olivia nu! <3

Mmm, nu fick jag ett glas vitt o lite cheddarost! Gott! Älskar dessa dagar i köket med vår underbara familj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0