SICKEN LYCKA

Varit på Lilla Smultronstället idag, under tiden som Klaris var på dagis.
Det é så roligt o få kunna hjälpa till, det é så fina saker o mitt hjärta bara skriker "vill ha! vill ha!"
Vems hade inte gjort det liksom? ;)
Tiden går fort när man har roligt o vipps så var det dags att hämta Klara igen, ville bara stanna kvar.
Så nu sitter jag här med min dator, har precis lagt en beställning på tårttillbehör, har två tårtor i april o en i maj som é beställd! Och såklart den stoooora bröllopstårtan i juni!

Bäst o kika in på Skatteverket verkar det som,,,,,, gör det nu, kanske kan vara positivt................................
Hmmm, det var mycket positivt! Thailand here we come!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Tror jag).

Nu måste jag dansa av lycka, hej svej!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0