LILLA SMULTRONSTÄLLET

Sicken morgon!
Kom inte igång ordentligt förän vid 11.30 ungefär när vi begav oss till affären för att inhandla lite färska ingredienser till middan. Blir lax o potatis, enkelt o gott...

Har jobbat i helgen, kort dag i lördags, bara 9.30-15, sen plockade jag upp Mormor som ville med hem o mysa med sin barnbarn hon inte träffat på 3 veckor (rekord!), hon stannade över o åkte med mig tillbaka på söndan då jag jobbade 12-21.15, goa pengar. Gick väldigt fort båda dagarna, goa människor på jobbet.

Spännande vecka det här, Caroline o Jenny öppnar Lilla Smultronstället! var där senast igår, sååå snyggt blir det, inte alls som när förra ägaren hade det, man kan inte tro att det é samma lokal. Jag skulle tillomed kunna flytta in!
Detta projekt kommer bli toppen det é jag absolut säker på!

Kika in på ---------> www.lillasmultronstället.se  <----------------------   
Sidan é under uppbyggnad men man får ju en liten syn av vad det kommer erbjudas.
Så ikväll så beger jag mig till lokalen för att hugga in i det arbete som ges!
Cattis é i krokarna också så hon får passa Olivia en dag medans Klara é på dagis o jag åker bort o hjälper till.
Det skall bakas lite enkla cupcakes till invigningen, skojigt skojigt!

Johan missar öppningshelgen, han skall med Agne till dalarna o "fiska", om man nu vill kalla det så. ;)
Han åker på fredagmorgon o kommer hem sent på söndag, blir nog allt lite ensamt här hemma, vem skall nu göra vår helgfrukost??? ;)

Dags att lösa iq befriade problem! Up and away! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0