EN HELT VANLIG TISDAG

God Morgon!
Sovit som på moln inatt, hela natten, typiskt no så behövde jag upp o gå på kissetoken men somnade om snabbt igen.
Idag, tisdag, blir nog ganska bra väder. Skall lämna Klaris på dagis sen åker Olivia o jag iväg till Kungsbacka o storhandlar på Maxi. Får se hur det kommer gå, hon é ju fullt ös nu, hänt mycket med henne sedan vi var i Thailand.
Sen hem o plocka in, slänga in en tvätt o vika ihop den som redan hänger där.
ikväll blir det nog TRX, trots att jag inte har nån lust alls, det é svårt när man haft uppehåll, speciellt när upphållet innehållit, 3 veckor på playan med nåt i handen hela tiden!
Imorgon blir det iaf spinning klocan 11.00, då skall Josefine passa Olivia o gå ut på en powerwalk med henne! Lite lättare med träning när det é på dan o inte lägga den tiden på kvällen.
På torsdag blir det iaf bannemej core, absolut, det gillar jag ju!
Fredag har vi inget planerat o lördag jobbar jag, 8.45-18! Jag kommer pinas av att sitta i kassan så länge, ryggen var skit nu i helgen när jag var där! Hoppas på bättre tur på lördag! ;)

Nu skall jag göra mig vacker! Hejsan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0