JULEN É BORTA

O det känns så bra. Kastade ut granen i morse, det övriga tog jag igår i all hast. Inte planerat men behövde ha någonting för att försöka få dagen att gå.
O nu é det ordning o reda på hemmet igen, snyggt o fint. :)
Ok att jag gillar julen-såg verkligen fram emot den men inte när man skall passa upp på folk som när står o trampar en på fötterna för att få äta o snabba sig härifrån.
Sagt o bestämt é att antingen firar vi jul ensamma eller så åker vi bort hädanefter. Mycket bra idé!

Nyår var fin, somnade dock 22.30, blev väckt strax innan 00.00 o somnade om en kvart senare.

Idag har Olivia o jag haft lite egentid, bara vi två. Det tyckte nog hon var härligt. speciellt efter gårdagen, tycker inte jag gjorde annat än att höja rösten till Klara. Så idag har den fått vila o vi har gjort en massa vettigt. Lagt fram packning till Thailand, lade allt mitt o barnens saker i gästrummet på sängen, skall bara komma igåh att låsa dörren, annars ligger väl allt i hela huset snart.
Dags att kila, hör att våra andra två familjemedlemmar kommer nu!

Hej svej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0