TANKARNA SNURRAR

Gaaaah! Min hjärna äter upp mig!,,,, går det?
Det känns så iaf.
Mitt jobb tar på krafterna, o då har jag inte ens börjat jobba än men ändå skall det jävlas. Så tröttsamt!
Orka gå in på detaljer för det é så invecklat så det skiter vi i.

Inatt gick nästan alla mina tankar till våra underbara grannar, Anneli o Thomas. Anneli har väntat på att få ett nytt hjärta o igår var dagen här. Dom blev uppringda o sjuktransport kom o hämtade dom båda två direkt.
Så sjukt konstig känsla, något man verkligen inte tror kan hända. Vi var i en dvala hela kvällen igår efter att dom åkt, så overkligt.
Än har vi inte hört något men Thomas har lovat att höra av sig direkt så fort han fått någon information..
Hoppas så att vår underbar Anneli skall bli bra igen o att operationen går bra <3

Kommentarer
Postat av: Thomas

Så fick man gråta en skvätt till,man kan ju undra hur mycket tårar man har. Känns underbart att ha såna vänner som er. Ni e bäst Emma&Johan, glöm inte att pussa barnen från både mig o Anneli.// Thompa.

2012-08-05 @ 11:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0