EGENTID

Vår underbara granne Anneli´s hjärttransplantation har gått bra..
Det é inte lätt men hon grejar det, tar dag för dag som den kommer.
Det har gått en månad nu, hade inte grejat det själv. Hon é otrolig! Inte som andra, hon gnäller aldrig, bara tar det för vad det é. Hur många har den inställningen.
Så gott folk, SLUTA klaga!!!

Det har hänt mycket här i detta hem. Lillfisen Olivia har börjat på dagis!
Inskolningen har gått galant, idag ville hon dock inte ens gå innanför grinden innan hon började bli lite putt. Lille skrutt-Mamma kommer ju tillbaka! ;)
Jag börjar itne jobba förän på måndag vilket gjort att jag haft hela denna vecka för mig själv då Olivias inskolning avslutades i tisdags o dom fortsatt på dagis för att inte behöva börja om nästa vecka igen.
Påbörjade tårtbak efter lämning idag o snart skall jag dra iväg på spinning, så man får känna att man lever lite också nu när man bara går hemma o myser. ;)
Neee, om man kanske skulle dra nu då!
Hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0