VALBORGSMÄSSOAFTON

Eller en helt vanlig måndag, vad man vill kalla det..
Ska snart iväg o jobba, inväntar bara Johan. Hoppas nästan på att det blir en lika galen dag på jobbet idag som vi hade igår. Jädra luffare som var ute o tjuvade av oss! Men vi sprang o vi sprang fort! Nästan så jag vill byta yrke, gillade när adrenalinet pumpa o det tog sin tid att få bort det när man blir så arg. Polis hade passat som ett bättre yrke i den situtionen, fast då tror jag att det får vara faktiskt, har det bra som jag har det! ;) Jodå, polis kom sedan när allt tumult lagt sig. Tror kunderna tyckte det var lika intressant att få tag i tjuven som vi andra. Dom tyckte vi gjorde ett bra jobb iaf! :)
Det blir nog en rolig kväll iaf, Sofie o jag som stänger, jag i spelbutiken o hon i kassan, kan inte bli annat än kul!

Dagen har gått fort här hemma, Farfar o Anne titta in en snabb sväng, jag målade Olivias säng hon ska byta till-medans hon sov såklart annars hade jag inte vågat, vi har städat o grejat lite.
Imon ska nog sängen bli helt färdig, äntligen! Då börjar nästa projekt att måla, en byrå från 70-talet som jag fått av Roger/Farfar! Det gäller att passa på när man väl kommit igång! ;)

Nepp, nu tar jag mig i kragen, plockar bort skötbordet på toaletten o stället in byrån i Olivias rum!
Welcome bathtub!

Trevlig Valborg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0