PÅSKDAGEN

Gårdagen var hur kul som helst! Hela dagen från start tills jag däcka i sängen redan innan halv tolv!
Vi åkte till Sjödal i vanlig ordning o fira påsken, vi åt en massa gott, barnen letade påskägg ute i trädgården o var helt lyriska medans vi tjöta o skrattade gott!
Kvällen spenderades hemma med våra underbara grannar Anneli o Thomas, vi bjöd dom på fondue-nej inte ost utan kött såklart, god oxfilé o grönsaker!

Men idag, ingen bra dag, har mest irriterat mig på allt runt omkring mig. Inget känns bra! Men men, sådana dagar kan man ha ibland också. Jag lovar-imorgon é en annan dag o då tar vi nya tag!!! ;)

Fortsätter smaskandet av fondue-fortsatt trevlig påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0