ONSDAG

En helt vanlig vardagsmorgon!
Johan é hemma o jobbar, ute såklart. Farfar kom också för en halvtimma sedan.
Klara é redan klädd för dagis, Olivias kläder ligger framme o väntar, jag sitter här o dricker mitt té.
Skall till dagis om en timma o "lämna in" Klara, efter det åker vi till Lilla Smultronstället idag, fast innan det så behöver jag nog åka hem en stund innan så jag slipper sitta o vänta på att någon kommer o öppnar.
På dagens schema står nog även slänga skräp, efter att jag tömt bilen vill säga, var ju på lagerutförsäljningen i Ubbhut igår då fylls lätt bilen! :)
Någonting behöver man ju då dagarna sedan påskdagen varit en riktig pina, trodde bara det skulle vara den dagen men icke.
Har en pipig Olivia brevid mig så nu drar jag! 
Hejsan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0