ETT NYTT INLÄGG

Sicken rolig helg!
Igår var humöret på topp heeeela dan! Underbara människor, många härliga skratt o mycket god mat!
Denna dagen har gått i samma anda, underbart!

Starta dagen igår med att åka hem till Robin , Jenny o Dean i Kärna för att kolla in deras nya boende o även kolla in stallet där det fanns både det ena o det andra. En häst som var beräknad att föla samma dag, aningens stor om magen, en häst som var nåt av de största djur jag någonsin sett o om vi bortser från elefant o giraff så ja då var det nog det största o lilla Skilla som var Deans häst-tro mig, han var helt galen i hästen o var inte helt ok med att Klara red på den, sen även en massa andra hästar såklart. Även roliga hunden Abbe förgyllde ju ens dag!
När vi kom hem så kom familjen Jespersen/Ericsson hit, vi gjorde smarrig middag o hade glada barn heeeela kvällen, dom åkte hem vid tolv o då var fortfarande Klara o Doris i fullt sjå med att leka, inte trötta det minsta! Dock så däcka Klaris ca tre minuter efter att Doris gått utanför dörren så tröttheten kom fort!

Idag har vi tvättat bilarna, skulle bara tagit Johans som skall in o stripeas på tisdag men vi gjorde en snabb tvättning på min också. Olivia sov hela tiden o när hon väl vakna så var vi påväg hem igen. Har även vart på Lilla Smultronstället, Johan köpte en till såskastrull ;) Precis den jag ville ha! Hihi!

Sitter nu med mitt vita vin o planerar veckan som kommer, promenader som skall göras, vilken städning som behövs, jobbet som skall åkas till, skall även komma igång med att måla lite möbler här igen-kanske borde lämna över jobbet till syster-hon é lite mer allert o har penseln rätt i handen när det gäller sånt!

Tjohej, trevlig söndagkväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0