CITY MINI GT 2012

Nu é den här, den efterlängtade vagnen! Tro mig när jag säger att man blir bortskämd när man kört tre-hjuligt i så många år o sedan får göra en liten "mellanlandning" med en på fyra, trodde jag skulle gå i taket, drog mig för att gå ut o gå med vagnen. Vi fick alltså låna Mormors vagn så länge tills den nya vagnen behagade att komma till Sverige. O tadaa! :) Den kom i tisdags förra veckan o igår var barnen o jag o hämtade ut den på Backaplan!
Så idag har vi vart ute på promenad två gånger!
Olivia o jag tog en snabb runda i morse efter att vi vart iväg o lämnat Klaris på dagis.
Röjt på både utsidan o insidan här hemma under dagen.
När vi parkerat bilen vid kyrkan så träffade vi Josefine o traskade tillsammans ner till dagis för att hämta odågorna o sedan traska vidare till lekplatsen där dom fick leka av sig innan vi skulle iväg till BVC, enkel kontroll av Olivia som stannat till nu dom sista tre månaderna, 10600 g.
Enkel middag idag, pommes o kyckling står i ugnen o väntar, skall bara röra till lite bea-sås o skiva lite gurka, min ork har nämnligen inte infunnit sig efter förra veckans depp. Dvs, fortfarande äna depp... :/
Här har ni den-första bilden på vrålåket! Tidernas bästa vagn! ;) Josefine gillade den också starkt! :)



Hej hopp! Tror kycklingen bränner vid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0