WORK IT

Jag har blivit träningsgalen. Kan bara inte lägga av. Har ALDRIG tidigare varit intresserad, känt mig obekväm. Men nu, nu går det inte att sluta. Jag é fast o jag hoppas att det aldrig upphör.
Igår var jag iväg på Box, o det é så jädra roligt! Det var första gången för grannen Anneli, hon hade kört Skivstång innan, puuuh! Duktiga é vi o mycket skratt blev det.
Denna veckas schema, tisdag-box, onsdag-core, torsdag-spinning, får jag inte plats så tar jag box istället o söndag-stationsträning.
Stationsträning é grymt för kroppen, tar ALLT! Core é första gången det skall provas på, spännande. Dom platserna verkar gå ganska direkt så bra måste det ju vara.
Vi kör på ikväll, Louise, Caroline o Jag! Grymma é vi! ;)
Träningsvärken verkar inte komma längre som den gjort föregående veckor, vill ha den!
Nästa vecka blir lugnare,,, tror jag, om jag kan hålla mig. :)
Tisdag-skivstång, torsdag-spinning, verkar lite lamt, kan hända att jag antingen kör en tidig spinning på fredagen eller gymmet efter att jag lämnat av Klara på dagis,,, neee det går ju inte, Klaris fyller år på onsdag o då kommer Sofie o Alexander hit för att fira storfisen! Då blir det mini tårta! ;)

Ingen minijympis för Klara på lördag, då kommer Caroline hit o lämnar av sina barn till Mormor/GamlaMormor som skall passa fyra ungar, kanske tre om jag nu tar med mig Olivia. Vi skall nämnligen på barnloppis med resten av alla galna mammor som bor i Sätila o runt om!
Johan kanske é hemma en stund o hjälper till också sen åker han in på Hi-fi-mässa i stan, kul för honom! ;)

Dags att bege sig, vi skall på babysim! Mys pys!
Ha en trevlig dag mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0