19 SEPTEMBER

Hallå!

Haft en rolig helg, snabbt gick den!
Fredag kväll var lugn, vi gjorde tacos (?) o bara myste.
I lördags bar det iväg på minijympis för Klaras del o gymmet för Johan, lika roligt även denna gång. Sen hem, fixa iordning o greja innan vi åkte iväg för att plocka upp Mormor o sedan iväg på släktträff!
Riktigt trevligt var det, Klara somnade på stört när vi satte oss i bilen efter nästab sju timmar i Långared.
Igår var det liiite segt, Johan åkte iväg till Östra Frölunda med grannen som skulle köpa båt. Jag o barnen var INTE pigga, rastlösa så in i bänken. Men det gav sig för när dom väl kom hem så sprang tiden iväg o klockan sex var det dags för ett pass med Stationsträning för mig o Annelie.
Stationsträning, jag fick faktiskt bryta när det var tio minuter kvar, kändes som att maten var påväg att göra en vända! Jösses!, det var sjukt jobbigt!
Fast skoj var det så absolut att vi gör det igen! Vi satte även upp oss på tre pass till denna vecka! Jihaa, ingen idé att lätta på tempot! :)

Idag har barnen o jag vart på en liten utflykt, som gick förundransvärt bra! Vi åkte o kika på skor, ett par till Klara o ett par till mig! O vi é så nöjda!
Sen fikade vi o mös på café, o en snabbis in i leksaksaffären, o ut kom vi faktiskt tomhänta, kan hon ju tro, 3-års dagen vankas ju faktiskt! :)
En helt underbar Klara har jag haft idag!


Igår gick barnens GamlaFarfar bort, Johans Farfar... En lättnad o en sorg, lättnad för att det é det enda han velat dom sista två åren, en sorg för att en stor personlighet kommer saknas.
Johan é lättad o tycker att det känns bra.
Gamle Helmer.

Ha en bra dag allesammans, måste kila, min man kommer snart genom dörren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0