NU KÖR VI!

Jag går in för det, ordentligt.
Träningen é en hög prioritering nu.
Det bästa som finns i Sätila just nu. Tack gode Gud för dom människorna som ville ta tag o bygga o investera o satsa i detta projekt!
Det startade förra veckan o jag har redan tränat sex gånger. Onsdag, fredag o söndag var jag på gymmet o "mjukstartade" lite, dock hitta träningsverken till mig så jag måtte ha kört på en del ändå. I måndags var det spinning, jätte roligt, man taggar sig själv till att köra på hårdare o hårdare, spinning=ond rumpa. Igår var vi på box, alltså, riktigt bra instruktör, grym, hon peppade på bra o idag har jag ont i hela kroppen. Körde imorse ett lugnt pass på gymmet istället efter att jag lämnat Klara på dagis. Tanken var ju att försöka träna bort träningsverken från både spinningen o boxen, vet inte om det hjälpte. Mår bra gör jag iaf, pigg o känner att jag har massvis med energi.
Var på babysim med Olivia förut, väldigt härligt när man har sådan träningvärk! Kändes dock bara som en riktigt tung elefant när jag skulle gå upp, ville stanna kvar! :)
Imorgon é det vilodag, för faktiskt så måste faktiskt kroppen också få vila en dag eller två. På söndag vet jag säkert att jag skall dit igen, då é det stationsträning som skall prövas på!
O tisdag spinning igen o torsdag box igen!
Härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0