12 SEPTEMBER

Hallå!
Blivit lite kass på att uppdatera, ännu sämre på att lägga in bilder. Trots att jag nu vet vart kabeln ligger o att kameran står inne på kontoret. Men en dag så ger det sig.

Bvc med kidsen idag. Det var Olivias tur, 8360g o 70,5cm, det växer o det knakar!

Snart skall jag på mitt allra första spinningpass! Yes, du hörde rätt! JAG skall TRÄNA!
Onsdag, fredag o söndag har jag vart iväg på gymmet. Onsdag o fredag var Olivia med, gick jätte bra, on satt så snällt i babyskyddet o gav inte mycket ljud ifrån sig, lovely! :) O igår var Johan o jag där medans Mormor erbjöd sig att vara barnvakt för en stund. Kan säga att han körde lite med mig, frågan é bara om jag kommer ihåg alla dessa övningar till nästa gång, inte så troligt.
Imon kan jag nog vänta mig en ordentlig träningsvärk.
Det skall bli skoj att få se resultat för nu é jag igång o det finns inte mycket som kan stoppa mig.
Gillar verkligen nyöppnade HÄLSOHUSET! -------->http://halsohusetisatila.se/<-----------

Ha en trevlig men regnig kväll allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0