MORMOR

Hade en helt underbart rolig kväll igår!
Sofie, Daniel o ALexander var här, vi bjöd på fondue! Det passade ju jätte bra med tanke på att ingen utav dom hade provat tidigare! O det blev ett klockrent val!

Mormor!
Sicken hjälte, sicken pärla.
Hon erbjuder sig, förenklar våra liv, underlättar för oss alla.
Hon ställer upp, ger oss möjligheter, trots att vi bor flera mil ifrån varann.
När jag i fredags var o hämtade barnen hos Mormor var dom inte så pigga på att åka hem. O när vi sedan åkte så kom vi inte ens till andra korsningen innan Klara sa-"Jag saknar min Mormor". Underbart att höra så jag ringde upp Mormor så Klara fick säga det till henne. :) Mormor blev rörd.
Det é kärlek det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0