EN HÄRLIG DAG


En härlig dag!
Trots att vädret inte var på vår sida, inget regn men ändå så dystert. Solen kom dock fram, men efter att vi kommit in från vår underbara promenad!
Klara, Olivia o Jag begav oss ut på promenad vid halv elva idag. Klara ville också åka i vagnen så jag gjorde ett försök, ett försök som lyckades. Fick ner båda två i vagnen o dom satt glada där under hela promenaden, Olivia somnade inte förän vi var ca 300meter från huset.
Sen låg hon kvar o sov ute i ca en timma, Klara o jag gick in o åt korv sedan gick hon in o la sig i sängen, tröttefisen. Det var härligt, båda två sov, samtidigt!
Sen har jag haft storstädning här hemma. Dammat, dammsugit, tvättat golven, tvättat, hängt upp o plockat ur diskmaskinen. Tvättat babygymmet o gå-stolen för nu skall det säljas.
Imon é det dagis på schemat, undra vad jag då skall hitta på, promenad känns lockande sen é det blankt.... Kan vara gott det med.
Imon blir det spinning, jösses vad jag längtar! Det blev massa jobb förra veckan som kom i vägen o då blev det ångest o rastlöshet för att jag inte fick min träning! Men imon é jag på´t igen!

Hej svej! Gulligull med Klara nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0