111111

Ett magisk datum?
Iaf, verkar va många som går o gängar sig idag. Tex, lilla Sara! Gratulerar!

Haft en underbar dag, trots en mycket gnällig Olivia. ;/ Än har hon faktiskt inte slutat gnälla, eller så hör jag henne inte, hon é inne o leker med Klara i Klaras rum.
Vi fick oss en underbar promenad i solskenet alla tre, mysstunden för dagen. Sen var det lövkrattning o sånt roligt som hör till hus. Städat lite som galning på insidan med, nästan som varje dag eftersom att jag inte gillar smulor eller damm.

Det osar gott från ugnen, bästa att gå o kika så det inte bränner vid!
Hoppas ni får en trevlig helg!

Mina härliga barn! Gud vad era föräldrar älskar er så!!!!!!! (Jag vet, dom använder inte datorn så dom kan inte veta vad jag skriver, men vi säger det till dom varje dag så dom vet allt!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0