TÅRTBAK

Nu har jag startat.
Första beställningen på tårta. Bakad av Moi!

Det skall i slutändan bli en Hello Kitty tårta till en tjej, Wilma som blir hela 5 år!
Önskan var Kitty o rosa. Så en Kitty blir det med lila överdrag med rosa, vita o silvriga dekorationer.
Kommer nog bli jätte bra, som sagt så gjorde jag ju en test på Kitty i helgen så denna kommer nog bli lika fin den.
Har iaf gjort bottnarna nu o smakat av o dom é så smarriga så.
Skall ikväll slänga ihop dom o imorgon skall jag dekorera.

Säger bara farligt bak, jag verkligen älskar tårta numer, hoppas det avtar snart annars kommer nog min kropp få ett stort jobb.... O det é ju inte riktigt min grej...

Nu kom Johan redan hem så nu passar jag på att umgåsa när han ändå é hemma såpass tidigt!
Ut o grilla med maken!
Hejsan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0