NY VECKA

Ny vecka o nya tag... Fast jag fortsätter nog på dom tagen jag höll på med förra veckan. Tex fortsätta måla, köpte två stycken barstolar i Ubbhult förra veckan när jag var där på lagerutförsäljning hos Interiörhuset. 200 spänn, för TVÅ stycken, hutlöst billigt!
Tyckte det var rätt så trist dock att måla men det tog ju faktiskt inte så lång tid som jag trodde att det skulle ta. Så en stol é redan klar...

Gjorde en tårta i fredags/lördags till Faster Josefine som blev 23 i lördags, behövde träna lite på att göra en Hello Kitty, så en barntårta fick det bli. Nöjd med resultatet men inte texten som jag kletade dit på slutet, det kunde jag skippat.
Tanken var ju att Kitty skulle vart i mitten på tårtan men eftersom att min kära dotter snabbt tog sig upp på köksön o petade in ett finger i tårtan så fick den sitta lite i kanten.





Var tidigare på BVC med Olivia. Stora tjejen, 7040g o (63) lång... Växer så det knakar.
Håller samma kurva som Klara när hon var så liten.

Funderar på att sluta amma, mitt hår vill liksom inte sluta falla o vill ju inte sluta kal på huvet.
Allt har inte sina fördelar med at amma må jag säga, det enda é att maten alltid lätt hänger med.
Hänger= ta det inte ordagrant för det gör dom då inte!!! Haha!

Nepp, om min stora dam kunde ta o lägga sig o vila så jag kan måla lite... Hade ju inte vart fel.
Får lirka henne lite.

Hej svej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0