FRIDAY IT IS!

O denna fredag började sisådär, eftersom att Johan ändå skulle jobba hela dagen imorgon också. Men så ringde han förut o sa att det förmodligen inte blir så. Yeej, så glad man kan bli! Men så saknar jag honom här hemma, senaste två veckorna har han vart hemma mellan sex o åtta varje dag. Det é lessamt.

Jag skall nu påbörja jobbet av en tårta. Den skall inte vara färdig föräns på söndag när Svärmor/Farmor/Mor fyller år men vi startar redan nu. Man behöver äna lite planering av tårtor av dessa slag o även planering när man har två barn som gärna é högt o lågt, iaf en utav dom.

Det blir tårtbottnar i choklad, innehållet består utav jordgubbsmousse o antingen dumle eller glasscreme.
Jag har helt gått in för jordgubbsmousse, det blir smarrigast. Sen får det ju gärna vara choklad av något slag, chokladgalen som jag é! Nam nam!

Nu somande lillhönan, dags att bege sig till baket!

Trevlig helg allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0