9 MAJ

Otroligt underbar helg! Kunde nog inte blivit bättre.
Massa grill, massa, massa skratt o massa lek... O massa pill, roligt att se att det händer något när man grejar.
Enda negtiva var att Johan "råkade" få i sig 2-3 glas whiskey i lördags som inte borde åkt ner men så intog jag baden-baden på söndag medans han rensade ut o satte fyra perenna växter plus lite annat så då la han sig snabbt på plus sidan igen.
Det var nämnligen Tommy som kom på oplanerat besök här i lördagskväll med en whiskey. Glad blev Johan över att se denna flaska men gladast var ändå Klara som sken upp som en sol när hon såg Tommy.
Han kom för att se över om vi tog hand om hans gudbarn ordentligt.

Det har blivit tårtbak som jag blev väldigt nöjd med, även födelsedagsbarnet Farmor var nöjd. Det blev inget över till mig att smaka på idag, tpiskt. Ett bevis på att den var omtyckt av alla... Skoj!
Jag provade på att byta ut den vanliga ingrediensen jordgubb mot hallon/blåbär o det var lyckat. Gjorde även mitt första försök på ett tårtöverdrag, lyckat det med. Det bästa é att man kan göra vilken färg man vill istället för när man går o köper en. Allt blir så mycket roligare när man nu kan göra allt helt själv!

Har även fått lite färg på snoken! I like it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0