11 MAJ

Tisdag o idag har jag bara ett ärende att avklara. Skall till Mödravårdcentralen i Kinna på efterkontroll. Hur länge har inte jag dragit ut på det då. Känns ju faktiskt bra så varför göra det. KNIPER som en tok, duktig tjej!
Men så blev jag kallad till Cellprovskontroll o behövde ändra tiden o då frågade dom om jag fått barn nyligen o då kom följdfrågan om jag hade vart på efterkontroll, så därför blir det då av idag. Jaja, lika bra o få det gjort. Känns bara en aning obekvämt.

Mmmm, sitter o äter tårta.... Gissa om jag inte kommer kunna komma ner till dom kilona jag vägde innan jag blev gravid med Olivia, får skylla mig själv sååå mycket... Det blir väl så när man ändå é nöjd med sig själv, jag väger ju iaf mindre än vad jag gjorde innan jag blev gravid med stora tjejen Klara. Så jag får klappa mig själv på axeln för det.
Fast det hade ju dock vart roligt om man kunde få lite fastare kropp, tycker denna rompa äna säckat ihop lite! ;) Haha! Får la jobba på saken men det é äna inte riktigt min grej......

Tårtan då va, provade på att göra vanlig tårtbotten, smakade ju nam nam!

Måste hänga upp en tvätt, tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0