DET RULLAR PÅ

Måste bara säga, sicken glad liten tjej vi fått. Olivia ler mest hela tiden o får fram sådana härliga skratt! Man blir ju helt full av kärlek när dessa ögonblick sker!

Vi har en rolig vecka. Lite av det vanliga men ändå så känns det så mycket bättre än annars, kanske beror på vädret bara. Den känns rolig iaf, mycket positivt.
Idag, dagis, inhandla present till Robin o Jennys lille son Dean som döps på lördag-done that. Dean, som Johan även skall bli gudfar till!  Fast det blir jag som tar tag i det uppdraget med rådfrågning till Johan såklart. Tänkte även passa på att sola, inne tror jag, solarium alltså, händer ju aldrig annars men what the heck.
I morgon, lediga från dagis. Tant Sofie o lille Alexander kommer hit o myser hela dan med oss. Sen bär det iväg till Kaskad, första dagen på simskolan för Klara den här säsongen! Yeeej! Det é Johan som badar med Klara men Olivia o jag hänger med för att titta på första gången.
Torsdag, då gäller dagis igen, lämna henne där o själv så vet jag inte vad jag skall göra under tiden faktiskt.
Fredag, dagis för Klara. Johan o Jag, o Olivia förstås, skall till Kinna o klippa/slinga oss hos Emma! Så härligt o så skoj at träffa Emma igen, nu var det ett bra tag sen. Planen var att Klara skulle vara hos Farfar under tiden vi é där så det blir självaste Farfar som också får hämta Klara på dagis på hennes första hela dag där, stort uppdrag!  Kommer gå utmärkt, blir nog tillomed lättare att få med henne hem därifrån när det é Farfar som hämtar o inte jag, ganska säker på det.
Sen väntar nog en lugn, mysig hemmakväll med gott gott den kvällen.
På lördag skall jag kila iväg på BarnLoppis som kommer vara här i Sätila. Det får bli snabba rycke eftersom att vi skall vara i Askim på dop strax innan två. Kan nog hända att jag kommer färdigpiffad på loppis av alla ställen! -Kan ju inte se ut som trash, hiihiihi!
Söndag tar vi som det kommer, det é ju faktiskt vilodag...

Matar lillfis nu, medans storfis ligger inne o vilar i sängen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0