POMP DE LUX

Hallå hejsan!
Igår blev det tårtbak igen, tredje tårtan på en månad! (So long med beach 2011!)
Tårta kunde det ju bli eftersom att prästen som skall döpa Olivia var här för en liten session innan det é dags för dop. Så jag fick mig en till försökskanin. Tur var väl det då att tårtan smakade super gott.


Idag har Klara vart på dagis, Johan lämnade henne innan han gav sig iväg till Lerum på jobb. Caroline o Doris kom hit o hjälpte mig äta upp resten på tårtan, yum yum...

Sen hämtade jag Klara o så var det möte på banken.
Trodde det skulle bli katastrof med Klara med på det långa mötet men hon var så trött så hon hade ju nästan kunnat somnat under tiden, berodde nog på att dom hade vart ute i det helt otroligt vackra vädret under större delen av tiden på dagis idag.
Looooove the weather!!! <3<3<3

Imorgon é det simskola för Klaris igen, Johan hänger på som vanligt.
Caroline skall ta med mig, o Olivia såklart, på ett Pomp De Lux-party/träff, skall bli jätte roligt. Gillar verkligen deras kläder, Selma o Doris har sådana kläder o dom é så fina i sina.. Synd bara att dom inte har mindre storlekar än 80 för jag hade verkligen velat ha något till Olivia också.

Dags att mata lillfis o titta på Tarzan 2!
Ha en trevlig kväll!

 


Kommentarer
Postat av: Hannah

Hej! Trevlig blogg du har :)

Ser att du gillar pomp de lux och måste bara fråga om du vet hur de är i storlekarna! Är de stora eller små? Min lilla tjej har 86/92!



MVH Hannah

2011-03-18 @ 21:55:02
Postat av: EMma-jag själv

Hej Hannah!

Tack tack... ;) Skojigt att du tyckte om den.

Ja, dom é nog normala i storleken.

Min tjej é 90 lång o kör på 92, dock så passar ju många byxor på henne i strl 86 lika bra fortfarande. Deras byxor har ju antingen muddar eller liknande vid benslutet på deras byxor så dom släpar ju aldrig i backen. Har inte hört andra som tycker att dom varken é för stora eller för små.

Hoppas det blir nåt vackert om det blir något! ;)

2011-03-20 @ 10:09:47
URL: http://mammatillklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0