SNÖ-SÅ LESS

Åååå, ja ville verkligen sova. Mina ögon känns hemskt trötta. Som om man vart ute en heldag i solen, o då menar jag inte svensk sol utan riktig sol, så trötta.

Olivia vaknade inte förän ca 04.00 o ville ha lite mat. Vi råkade störa Johan i hans sömn, taskigt. Han som skulle upp 04.45, så han gick upp vid 04.20 o la tillbaka Olivia samtidigt. Klara den idag väldigt morgonpigga skulle ju även hon också gå upp då såklart, typiskt! Det var då jag visste, jag kommer inte få somna om! Skit! ;)

Fredag idag, ingen större skillnad mot igår faktiskt, nepp för imorgon skall jag ändå upp i ottan.
Planen var ju att Johan skulle vara med Klara imon eftersom att jag skall med Sofie på barnloppis i Lerum, vilket startar klockan 09.00! Huuuuh, tidigt!
Men så hade Johan glömt det så jag får ta båda barnen, åka till Floda först, lämna dom hos Mamma/Mormor o sedan bege mig till Lerum för att möta upp Sofie, kanske tar jag med mig Olivia men det går snabbare om jag é ensam. Så det blir upp innan 06.00, på en lördag, det var längesen...
Dock så brukar vi oftast vara uppe mellan 07.00-08.00 men då har vi ingen tid att passa så det é en annan sak.

Middag idag, ? Ingen aning, som vanligt. Har ett sug efter kött/kyckling, sallad, någon fräsch dressing/sås, ingen pasta/potatis eller så, bara rena saker om man kan säga så... Får ta upp detta med kocken-Johan.

Trevlig helg! Dags för dagis-starta bilen-få bort all snö!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0