KLARA-DAGIS

God morgon gott folk!

Härlig natt, Olivia sov till 05.30, tredje natten i rad. Det kunde vart min första natt som jag sovit HELA natten sedan i somras,,,, men icke, då é det Klara som é vaken istället. Typiskt! Men jag é så van så det gör mig inte sååå mycket...
Klara skall sova hos Mormor den 26mars så kanske kanske kan det bli min första natt, inte så troligt dock.

Igår var första dagen på dagis för Klara. Kändes stort, när vi stod i badrummet på morgonen så sa jag till Klara att det kändes som att jag själv skulle börja i skolan för första gången.
Hon sket i mig totalt, hon kanske pratade med mig en gång om jag hade tur, jag höll mig i bakgrunden så hon märkte inte ens att jag var där.
Hon imponerade gjorde hon, visade sig från sin bättre sida kan man säga. Tog i hand när vi kom o tackade så mycket för frukten vid samlingen, ställde sig o räknade alla barnens foton på vägen, kom dock inte längre än till tio fastän att dom é sexton.   O även när vi gick, "Hejdå, tack så mycket, ses en annan dag!".
Var jätte stolt över henne... Även Johan vill följa med en dag.
Idag skall vi inte vara där förän tio, en timma. Sen skall vi åka hem till Caroline o Doris, äta lunch o mysa.

Dags att mata lillfis, hon ligger här brevid o knorrar...
Ha en bra dag allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0