HELG!!!!!!

Uj uj Uj! Längesen man var vaken vid den här tiden,, nära på iaf...
Precis hemkomna från familjen Jespersen/Ericsson. Vi har allihop vart på Kaskad o badat nu i eftermiddag o efter det så bar det iväg hem till dom för en sååå smarrig middag.. TAckar vi för!!!
Klara däckade med en gång när vi satte henne i bilen, vi passade på att åka medans hon ändå var allert, gott det. Påklädd för pyjamas var hon redan innan vi åkte så det var bara o bära in henne med detsamma.
Så nu sitter vi här i soffan, Johan, Olivia o jag. Olivia ligger o stirrar in i soffryggen, Johan ligger brevid o läser sin Trucking-tidning medans han sirplar på sitt rödvin, o jag sitter här.. Eldar gör vi också, myspys...

Veckan med Klaras inskolning på dagis har gått hur bra som helst. Så att jag skulle kunna lämna henne där nu men vi kör på lite i nästa vecka också, blir lunch där hela nästa vecka. Undra vem som tycker att allt detta é mest spännande?!  Klara eller jag........

Imorgon står det lite på schemat, som tråkiga saker som att vika tvätt, slänga in ett par nya tvättar o dammsuga. Försöka komma iväg ut på en promenad. Johan skall iväg på lite jobb, denna helgen också! O nån gång på eftermiddagen skall Mormor komma hit o stanna över till söndag, myskväll med Mormor, något som Klara gillar bäst. Speciellt att väcka henne på morgonen.

oj oj, klockan slår snart över tolv, måste nana!!!
Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0