GOD MORGON

Jag har inte riktigt känt det än men jag é riktigt trött. Borde vara det iaf. Det kommer väl senare...
Olivia ville verkligen inte somna igårkväll, hon somnar oftast senast tio så nu när hon gav upp vid 00.30 så va JAG riktigt trött. Eftersom att jag oftast passar på att somna strax efter henne när man ändå vet att man skall upp o amma någon gång under natten.
Jag fick igen för alla dessa dagar då hon hoppat över nattmålet o istället sovit ända till 05.30... Tji fick ja!

Igår var vi lediga från dagis men idag é det dags igen för Klara, väldigt roligt...

Igår kom mitt paket med alla tårttillbehör jag beställde i fredags! Ååå så skoj, här skall bakas tårtor... Måste bara få någon annan att äta upp dom, annars blir jag svullo, aa du förstår vad jag menar.

Nee, mata min lilla tjej. Thohej!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0