EMMA SANDBERG

ALLT é så jäkla konstigt!
Jag vet inte vart jag skall börja.

Jag heter numer Emma Sandberg! JAG, alltså Fru Sandberg!

Japp, vi gifte oss i lördags, i all hemlighet. Under/efter dopet av vår dotter Olivia.
Tack till alla som var där o delade vår lycka. Särskilt tack till Gudmor Sofie o Gudfar Tommy, ni é guld värda o ni betyder så mycket för oss!

Helt crazy, igår gick vi som på moln. Dessutom så skulle vi ju ställa om klockan så vi blev försenade till ett kundmöte som var inplanerat.
Idag hade vi båda två gärna legat kvar i sängen men Johan var tvungen att bege sig iväg till jobbet, dessutom så jobbar han jääätte länge idag, typiskt.
Själv så hade jag turen på min sida o lyckades sova ända till 09.00! Long time ago....... Hade tillomed kunnat sova ännu längre men så ringde min kära make Johan o väckte oss.. Självklart så hade jag mata Olivia två gånger under natten men ack vad skönt det var att kunna ligga i sängen så länge.

En av dom lyckligaste dagarna i mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0