DESIGNEN DEN FÖLL / POMP DE LUX

Fyck,, har man väl börjat pilla med sin bloggdesign så é det hemskt svårt att sluta. Den blev kass, tog en gratisdesign nånstans som jag tyckte va vacker. Åt pipsvängen, den visade ju sig inte innehålla hälften av vad som visades i slutänden. Ändå så har jag en vän som gör jätte fina designer men ibland så vill man ju göra lite själv o då går det som det går! Åt pipan........... *Morr*

Så, åt ett annat ämne, jag kommer tillbaka till Pomp De Lux! Igår var ju då detta Pomp-"party". Jag ville ha allt, verkligen ALLT!
Super fina, vackra, romantiska, coola, mysiga o inte alls dyra kläder. (Som jag förväntade mig att det skulle vara.) Utan dom hade ju samma priser som Lindex o alla dom där. Köpte iaf, sååå snygga jeans till Klaris, dom hade jag spanat in på nätet o suktat efter sedan tidigare, mörkblåa. En tunn långärmad tröja i petrol, tunika med fjärilar på som man skulle kunna ha över denna tröja, även den petrolfärgad med fina fjärilar på. Till det så blev det ett till par byxor, möstrade i petrol. SÅ super fint alltihop! Men man fick ju hejda sig!

Ja, kläderna é förstås till Klara men jag hade faktiskt kunnat använda mycket av det själv.

Här é en bild som nästan har med det jag beställde.
Bara byxorna som inte é dom petrolfärgade jag beställde, nästan likadana men ändå inte, det é små minifjärilar på dessa på bilden
É så nöjd...


Idag har vi en hemmadag, tanken var att vi skulle iväg till Öppna Förskolan men eftersom att varken, Carro, Malin, Jenny eller någon utav "dom" skulle dit så kände jag mig lite bättre till lags hemma faktiskt.
Har fått städat lite lätt, plockat undan o rensat lite papper, slängt in o hängt upp en tvätt, vikt ihop det rena, bäddat som vanligt o lekt med lego, i vanlig ordning. Så nu sitter vi här tillsammans, äter äpple o väntar in Pappa Johan.

Imorgon é det dags för dagis igen, det gillar vi! ;) Frågan é bara vad jag skall göra under tiden. Jag vet, jag har en unge till, men denna lilla unge sover ca 17-19 timmar om dygnet. Därav min rastlöshet!

Ha en härlig dag alla, nu ser vi fram emot freeeedag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0