SOMMARFEST - BVC

Har äna blivit lite kass på att blogga numer känner jag, ser jag...
Iaf, igår var en mysig dag. Klara o jag gjorde chokladbollar för att ta med oss till Sommarfesten på dagis.
Men innan festen var vi på BVC för rutinkontroll av Olivia. 7300g tung o 65cm lång! Mammas lilla tjockis! Tycker då jag iaf men hon håller sig faktiskt nu på medelkurvan för alla tre mätningar.

Sen bar det hem, hämta Pappa som också han ville vara med på festen. Det var mysigt o gladast av dom alla var Klara.
Det var bra att det var sommarfesten just nu så det fick bli lite av en avslutning för alla dessa barn som inte kommer få vara på dagis i sommar pga vattenläckan.
Alla barnen sjöng så fint o var så glada allesammans.
Efter det var det ett stort projekt hemma för att hålla Klara vaken, hon fick åka med Johan för att kolla på jobbet som han påbörjade idag här i Sätila. Sen däckade hon på stört direkt efter att dom kom innanför dörren, endast på med blöja o pyjamas.

Natten var väldigt ovanlig, jag var uppe o matade Olivia vid 02.00, vem vaknade då om inte Klara!!!
Galning!, jag tror faktiskt inte att hon har sovit särskilt mycket sedan dess. UNGE! ;/
Hon gick iaf till slut upp med Johan som traskade upp vid 04.15, sådär glad över den underbara sömnen.
Jag lyckades iaf somna om, till o från var jag vaken men jag sov en stund iaf. Halv åtta kom hon in o väckte mig för då var hennes film slut.. Gick upp o vaknade till sakta men säkert.
Johan kommer hem till lunch o sällskapar med oss sen åker också vi o sällskapar med honom en stund så Klara får köra lite grävmaskin. Dessutom göra Johan lite lycklig o klappa lite på den, den nya "familjemedlemen"!
 
Nepp, dags att mata Olivia. Skall idag försöka ge mig på att sluta amma för snart har jag INGET hår kvar vilket gör mig helt galen!
Typiskt bara att det é så smidigt att bara amma men nu é det ju ändå snart dags för riktigt käk så hej o hå jag får se hur det går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0