THAILAND-LÄNGTAR

Fortfarande så går det inte alls att mata Olivia med flaska! Skit!
Så det blir trots allt Jag som får vara nykter på Midsommarafton,,, igen! Typiskt när Johan väl erbjudit sig att han kör den dagen, attan!
Midsommarafton é vi bjudna hem till Familjen Jespersen/Ericsson, ser vi verkligen fram emot, massa barn, massa lek o maaaassa god mat!

Annars så flyter dagarna på, går rätt så bra ändå trots att Klara fortfarande skulle vart på dagis.

Bara 6 månader kvar till Thailand nu, så snabbt tiden har gått, det var ju ändå 5 månader sedan vi bokade men det känns som att det var förra veckan! Tiden går snabbt när man har småbarn!
*LÄNGTAR*
Nu denna resan é första resan för Johan med barn, spännande. Själv så har jag rest med Klara när hon var 7 månader tillsammans med Mamma/Mormor.
När vi kommer fram till Thailand så kommer vi mötas av en glad Pappa/Morfar!

 

                             
Gillar bilden på Mig tillsammans med min Pappa som é tagen 2006. Shit, jag é mindre nu efter två barn, äjag gillar´t!

Ha en härlig dag! En annan é i drömmarnas stad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0