STRANDHÄNG

Två dagar med strandbad! Jaaa vad vi gillar denna värme!
Igår var vi i Flohult o badade, mamman blev pepparkaka (aj aj ryggen) o Klaris hade det jätte skoj. Träffade på en flicka som hette Shasmin o det klickade totalt, dom var sysselsatta heeeela tiden. Hon simmade nog fram o tillbaka i vattnet två gånger strandens längd om man skall räkna efter...

Idag händer det mycket, tittade nyss ut genom fönstret o jag tycker det verkar som om att det skall bli ganska fint väder ändå trots att dom sa att det skall regna idag.
Vi skall på Läkarkontroll på BVC, Olivia skall kollas igenom, även gå igenom det här med ersättning som inte går bra för henne. Hon spyr i floder bara hon får det på tungan i princip.
Sen iväg, gandla ägg, baka tårtbottnar för tårtorna som skall göras inför 25-års festen på lördag!
Halv fem skall jag vara hos frissan Emma o klippas o slingas så jag går all in på lördag, även söndag för då står Metallica på schemat!

Nepp, in i ducshen, göra sig så vacker det bara går så jag får lite energi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0