DET BAKAS FÖR FULLT!

Imon fyller maken år!
O för detta har vi idag gjort en tårta! Såklart!
Det blev en med chokladbottnar, jordgubbsmousse, mjölkchokladganache med daim, spacklad med grädde o täckt med sp. Mums mums!
Daimen var en önskemål från honom själv, får se hur det smakar...

Tänk om ändå Pappa kunde få smaka på mina tårtor, dom hade han gillat!
Synd bara att han finns i Thailand o jag vet inte hur jag skall kunna få med mig alla dessa ingredienser dit,,, nepp, jag lägger ner det med en gång, det é ju knappt att man numer får ta med sig tandkräm genom tullen....

Upp o göra en go sallad, lasagnen står i ugnen o skall vara färdig vilken minut som helst!

Här har ni tårtan till Wilma som fyllde 5år.

Ljusa tårtbottnar, jordgubbsmousse, dumleganache, spacklad med grädde, täckt med sp, dekorerad med sp o marsipan.

Jag fick stora applåder för tårtan! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0