BLÄÄÄÄÄ!

Fy fabian vilken tråkig dag!
Verkar som om att även Klara tycker det.
Den enda som verkar nöjd det é Olivia som ligger o tjuter för högan sky!
O det beror inte på att solen har försvunnit igen, det é bara så det é. Jag har noll lust till att göra någonting, det enda som skulle kunna få upp mitt humör nu skulle vara att baka en tårta. Men vem får då äta upp den, jo jag, o det bådar inte gott. Dessutom så behöver jag mina sex timmar för att få den goa chokladfyllningen att smaka mumma. Också har jag heller inga ingredienser hemma o affären stänger om två minuter, o Klara ligger o vilar.
Tänkte tillomed slänga ihop en kladdkaka för det har jag aldrig gjort men så har jag inte ens kakao hemma. Grrr.....

Får vänta på morgondagen o se fram emot att Mamma kommer hit, då bär det av till Kungsmässan, spana på present till Johan. Han fyller ju faktiskt år på onsdag!

Neheppp. Får spela lite mer Spindelharpan så tiden går lite fortare.....

(Jisses, hörselskydd hade suttit på sin plats, Olivia försöker nog imitera fiskmåsarna.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0