11/6

Vaknade upp med ett leende. Johan ringde klockan åtta o väckte mig, glad att höra  hans röst det första man gör på morgonen. Jisses, jag hade sovit i nästan tio timmar. Gissa om det var välbehövligt...
Fick mig ett gott skratt med en tjost till det. Johan hade tappat sin mobil, mobilen som inte ens var ett dygn gammal. I arbetet, o då inte varsomhelst utan i massorna, han hade täckt över den med jord o plattat till!
hur mycket otur kan man ha! Han har ALDRIG tappat en mobil förut men nu, det finns verkligen bara en människa som é så duktig på sånt, en helt NY då! Jösses, den kom iaf till rätta o den funkade utan några som helst problem, bara liiiite repig...

Btw, jag sov såååååå gott inatt!

Mormor é här, vi skall åka iväg till Bollebygd, gå in på Blomsterhuset o i godisaffären, leta tatuering till Klara, blir väl ett sånt där med tuggummi i. Tuggummi till mig o tatuering till Klara.

Ikväll skall vi hem till Familjen Jespersen/Ericsson för att grilla en massa gott i Erics nya gasolgrill han fick i 30-års present.

Ha en härlig helg o hoppas på sooool!
Hejsan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0