NY VECKA

Helgen gick fort, fast igår var det en låååång dag. Vi låg mest bara i soffan o vilade, även Klara var trött hon, tur det....
I fredags blev vi bjudna på middag hemma hos Farbror Joakim o Maria, det visade sig att dom faktiskt kunde laga mat, skämt åsido!
En sen kväll blev det.
I lördags var en otroligt avslappnande dag, vi gjorde iordning god lunch o gav oss iväg mot stranden, för solen sken som bara den! Var där några timmar innan det var dags att åka hem o fixa oss fina o åka till Lerum för att bli bjudna på brak middag av Kamilla o Anders. O det var alla tiders, roligt, mycket skratt, stooor sol o Klara hade jätte roligt med Nathalie o Alexander.
Det blev en sen kväll så igår var vi båda helt slut, Johan lite mer då eftersom han vaknade upp lite bakis. Men två sådana kvällar på raken tar ut sin rätt, speciellt för två stycken som brukar somna innan tio..

Ny vecka nu då, oplanerad. Väntar bara på slutet för då går Johan på semester! O vi skall vara tillsammans! Det har vi inte vart sedan sommaren 2008 då han hade en o en halv vecka!
Han hade ingen semester 2009 för då byggde han huset o 2010 fick han en vecka, veckan då jag jobbade, typiskt! Så nu får vi hoppas på kanonväder för vi har ett o annat planerat. Inga långa resor utan dagstripper, Liseberg o Borås Djurpark, det é bokat! O även Marstrand en dag, o jag vill till High Chaparall, Mormor också faktiskt så det kan hända att han ger med sig på den punkten, men Johan vill ju bestämt stanna en natt eller två då så vi får se vad det blir, han kanske ger med sig när han får höra lite om saloonerna o all whiskey, grannen kan ju hjälpa mig lite på traven med tanke på att dom skall dit o vara där en vecka. så gör jag, jag ber dom om hjälp!

Vet inte riktigt vad himlen har att erbjuda idag, kanske blir stranden o sjön, eller gräsmattan o poolen idag, vi får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0