MARKS KOMMUN-SOM RYKTET SÄGER

Jag é så sjukt trött på det här med Klaras dagis så det finns inte.
I förra veckan kom i lådan en räkning på 1050:- för juli månad från Klaras dagis.
Då skall tilläggas att Klaras dagis é stängt pga vattenläcka så hon fick sluta på dagis redan 2 juni, eftersom att hon tillhör 15-timmarsbarnen, o det skall nu vara stängt fram till mitten på augusti. Juni månad slapp vi betala avgiften men juli månad den skall betalas iaf. Jag blir faktiskt riktigt arg, hon får ju inte vara där!
"Nej, den skall betalas för att du skall kunna behålla din plats." Vilket svar.
"Men hon får ju inte vara där!"-
tillägger jag. "Det é ju ett skämt, jag é ju inte den enda föräldern som blir upprörd över detta. Det finns ju ingen rättvisa i detta."

Nu skall Johan ta tag i det för mitt humör é redan så off o slutar det med betalning på något som vi inte får använda oss av så blir det nog inget mer dagis på Sätila Förskola.


Kommentarer
Postat av: fia

det är likadant i hela kommunen syrrran fick det oxå för hilda som bara ska gå 15 tim

2011-08-16 @ 21:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0