...............................

Punkt punkt punkt punkt punkt................................

Sicken dag, så rastlös, så lång, så tråkig...........

Jag har noll lust för något. Längtar till imon, imon eftermiddag när Johan slutat jobbet. Inte pga att Johan skall ha semester för så blev det inte i alla fall. Han skall jobba nästa vecka ändå, typikt men man får ta dom jobben man får, speciellt när det é på hemmaplan.
Nej jag längtar tills imon för att då skall vi äta massa gott till middag, olika ostar, kex, massa goda köttsaker, exotiska frukter o diverse. Vi brukar gotta till det så ibland, inte för ofta utav dom godsakerna dock för då blir det inte lika underbart dom gångerna man väl äter det.
Också har vi sen lördag, då skall jag o barnen åka hem till Mormor o stanna över där. Johan skall gräva hemma en stund sen skall han åka med Tommy på lite ärenden innan dom skall hem o förmodligen dricka lite för mycket whiskey o öl! ;) Haha, tyckte han kunde behöva en sån kväll tillsammans med Tommy...
Själv så får jag lite "semester" hos Mormor i helgen.. (med barn) ;)

Ha en trevlig dag i regnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0