1 JULI

Hoj Hoj! Redan 1 Juli!
Så fort detta året har gått! Det é nog mest pga Olivia tror jag, det blir oftast så när man har en liten knodd.
Det var en fullspeckad dag igår, blir likaså idag.
Vi var på BVC för läkarkontroll av Olivia, var i Bollebygd o köpte en present till härliga Sofie som fyllde 25 i tisdags, bakade en tårtbotten i den otroliga värmen till 25-års festen, åkte iväg för att lämna barnen hos Maria innan jag skulle sätta mig i frisörstolen o bli ompysslad av Emma. O åkte snabbt in på Skene Apotek innan för att köpa ersättningen jag skall prova på Olivia idag, den é inte komjölksbaserad o kostar hela 231:-!!!!!!! Helt galet, snacka om att bli ruinerad! O denna förpackning é inte större heller utan lika små som dom andra, o dessutom så skall man fylla med fler skoper, Huuuv, kommer inte räcka länge.. Sicket rån!
Apotekaren kollade lite surt på mig när det enda jag fick fram var " Åååå herre jävlar!"

Idag börjar vi med frukost, sen baka ännu en tårtbotten, dammsuga, åka till Hyssna Handel för fler ingredienser, vänta in Maria som ville komma o hälsa på oss idag, slänga ihop två tårtor o smaka en massa på fyllningarna! Yummie!
Sen dekkorera. Tror dom kommer bli perfekta för Sofie!

Nepp, time to get going!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0