HANS & GRETA - REA


Jepp jepp,, idag var det ingen vila o ligga kvar i sängen efter att man vaknat. Upp, ducsh, frukost o åka.
 Ja inte ligger jag på latsidan när Hans & Greta har sin stora årliga REA!  
50% på allt i butiken från höst och vinter säsongen.
O jag fick fatt på den härliga overallen som jag spanat på ett par gånger. Strl 74 till bebis liten NÄSTA vinter, perfekt eftersom att Klaras overall kommer vara lite väl stor för den lille då.
Kikade även efter en till bebis Alexander men den knyckte ett par rakt framför ögonen på mig, typiskt..
Det blev en massa fina grejer till Klaris, två fina tröjor, två par byxor o en klänning.
O även ett par tillhörande byxor till en body som Johan köpte till bebis för ett par veckor sedan.
Allt för endast 640:- !

Köpte även ett par regnbyxor till Klara till 50% igår när vi var o storhandlade, dom skall vara på dagis.

JAG ÄLSKAR REA!


Iaf om rean har o göra med kläder/saker till Klaris (o snart bebisen), men gäller det mig själv så kommer jag hem tomhänt...

 Strålande väder idag, verkligen! Solen sken o alla verkade jätte lyckliga över detta, likaså jag!

Imorgon kommer Mamma/Mormor/Svärmor o hälsar på, kanske stannar till söndag om Johan får sin vilja igenom.

Trevlig kväll allesammans!


Kommentarer
Postat av: Fotograf Jessica

Rea är bäst! åh Tack. Nöjd är jag med frillan, alla lockar kommer fram så mycket. Har även kortat luggen från underhakan till överläppen.. nästan =)



Nu får du fixa fram bebis snart =)

2011-01-07 @ 17:05:06
URL: http://fotografjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0