SUNDAY-LAZY DAY

Hemskt trött idag,, verkligen. När slog detta till, eller har jag bara inte märkt av det innan..?
Storasyster åkte precis, hon kom för att träffa lilla nytillskottet Olivia idag. Lite var hon ju vaken iaf så hon fick se lite av henne. Hon gav Olivia en välkomstpresent med en jätte fin body från Me Too o byxor o strumpor. Tack tack tack!!!

Skulle kunna somna här på soffan nu men mitt på dan?,,, neee..
Har min kära Klarasittandes brevid mig samtidigt som jag ammar lilla kära Olivia, mys pys...
Vem däckar först här é frågan, ingen verkar verkar vara särskilt pigg här idag. Men det vänder väl som vanligt när det verkligen é dags för sängen, då é man pigg som vanligt.. 

Kollat runt lite på nätet som en galning, klänningar,kjolar, tunikor, m.m,, längtan till sommaren é STOOOR! Plus att jag letar out-fit till lillfisens dop, eller ja, det é det jag säger till Johan iaf!  Vill ju vara fin denna stora dag såklart!
Nepp, dags att leta vidare, Johan o Klara åkte precis hem till GammelFarmor o jag fick lite energi/inspiration i klädes-letandet!

Trevligt slut för er alla på denna helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0