HÄRLIGA ONSDAG

Härlig dag. Verkligen. Beror nog mest på att jag sov inatt, med avbrott pga amning dock men jag sov gott imellan dom. Inte alls som natten till igår, jag kunde verkligen inte sova. Plus att Klara vaknade o ville komma in till oss o sova, yes!, lycka till med att få plats fyra stycken i en 1,80 säng! En RoomService-säng önskas vid dessa tillfällen.. OCH att Olivia har svårt att hålla kvar nappen i munnen så låg på helspänn pga det också.
Denna natten dock, då hade vi lite planer förberett för oss. Att tex om Klara vaknade o ville komma in o sova hos oss så skulle Johan gå in i gästrummet o lägga sig med henne om Olivia låg i vår säng. Vilket också hände, men guuuud så skönt det var, bara Olivia o jag, hela sängen för oss själva! Sov så gott mellan amningarna.
Gick upp utvilad till dukat bord, mummafrukost av Johan, love it!
Johan o Klara åkte till Farfar för att hjälpa honom att rensa hans vind, vilket gjorde att jag o lilltjejen fick lite ensamtid, o jag även liten egentid, fick gjort en massa saker, tvätt, röja lite här o där, massa papper o skit från senaste dagarna, allt som skall vara på sin plats kom åter på sin plats igen, så nu ser det fin fint ut här igen.
Fick även tittat på mitt älskade "Hem till gården", like it.
Idag gjorde vi "söndagsstek", sååå gott. Åt som en häst, precis som Olivia.


Hon é underbar. Äter, skiter o sover. Precis som hon skall.

Nu blir det sängen, blev nästan stressad när jag tittade på klockan, måste ju vara fit for fight inför Öppna Förskolan imorgon.
Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0