TANT SOFIE o ALEXANDER

Jätte mätt,, verkligen jätte mätt. Varför åt jag den där sista mackan.
FYRA mackor,, FIBERRIKT FULLKORNSBRÖD, ICA gott liv, supernyttigt. Men fyra, jag brukar nöjja mig med tre, hade räckt idag också om jag inte hade vart så rastlös o tyckt att det var mysigt att sitta kvar vid frukosten länge.
Dessutom två utav dom med ägg på, sen leverpastej, därav massa fibrer o järn, behöver jag dock inför kommande uppdrag.
Så nu sitter jag här o känner mig som ett svullo.
Med Johan mitt emot, läsande sin TRUCKING-tidning.
Klara sitter i soffan o tittar på Arthur.
Vi har inga planer för dagen, konstigt nog.
Det första Johan sa när han väckte mig var om den kommer idag, ? tänk om man kunde svara på det. Gissa om han väntar. Tror dock det blir ett nej idag.

Igår var Tant Sofie här med lille Alexander o myste.
Tack för trevligt besök!
Nästa gång åker vi hem till dom, bara vänta på att den envise kommit ut innan dess.
När Johan satt med Alexander var det första han sa "Tänk att vi skall ha en sån här liten igen, o då é han stor nu!"
Efter det finbesöket åkte vi iväg till MVC, allt såg fint ut, h*n hickade när vi skulle lyssna på hjärtljuden, myyyys. Dock dessa kilona, där var dom, dom där två kilona jag hade hoppat över förra gången.. Attans!
Det é två kilo kvar innan jag é uppe i samma vikt som när vi var på förlossningen med Klara, kan nog bli så att vi inte hinner komma upp i dom, spelar ingen roll men det é faktiskt lite intressant för mig iaf att jämföra dessa två graviditeter. 75kg nu, låt det stanna här!

Nepp, vila magen o låta maten sjunka! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0