NY VECKA

Halloj!
Jag säger bara -Gud så gott det var att gå upp idag o se sitt hem se kliniskt rent ut så att säga! Snyggt o fräscht...
Mår riktigt bra idag. Var uppe lagom till att kunna äta fruksot med Johan.
 Har slängt in en tvätt med handdukar, tömt diskmaskinen o fyllt på med det sketna.
Hade lite mys för mig själv här innan Klara vaknade vid åtta, vi tog oss en härlig dusch ihop eftersom att hon blev helt hysterisk av att hennes blöja läckte kiss ute på hallgolvet när hon satte sig lite tokigt. Har aldrig hänt tidigare, att hon blivit hysterisk jo, men inte att blöjan läckt så jag vet inte hur hon fick till det.
Sen blev det mys i soffan i badrockarna o för Klaras del välling, nam nam...
É nu när jag pratar om mat hungrig igen, det får bli ett mellanmål med gröt snarast.
Har ringt runt för att få fatt på ansvarig för vårdnadsbidrag. Skall skicka in nya papper för januari-februari, för det hade hon inte fått in. Fick även ringt ansvarig för inskrivningen av Klaras dagisplats. Nu skall hon börja tisdagen den första mars, skojigt skojigt, undra vem som tycker det skall bli roligast, jag eller hon! :)

Skall idag bege oss till Bollebygd, köpa en present till Mor. Hon hade köpt nya muggar som hon visade oss när vi var där på Annandagen så det blir nog något tillhörande, vet att det finns i just Blomsterhuset i Bollebygd.
Klockan tre har jag kontroll på MVC, lyssna lite på bebis o mäta lite mage o kolla hur fet jag blivit.. HAha...

Klara går o väntar på bebis här hemma. Speciellt efter igår då alla saker kom fram, eller ja, sängen ställdes på plats, bilstolen sattes in o skötbordet kom till rätta. Pekar på allt o säger- "Bebis ha, bebis ha!", "Snart bebis komma." O då svarar jag med -"Ja, en annan dag." Den ständiga meningen, en annan dag, det é nog mycket som händer en annan dag enligt henne.

Nepp, om man skulle börja röra på sig!
Have a good day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0