"TOMMY, TOMMY, TOMMY"

Tommy kom på besök igårkväll, gissa om Klara blev glad! Det gick knappt att få bort henne från dörren från det att vi sa att han skulle komma tills dom 30 minuter senare då han knackade på. "Tommy, Tommy, Tommy!"
Jösses, det é en liten idol där!

Japp... Idag har vart en riktig mysdag. Latdag.
Vi har haft Mamma/Mormor/Svärmor här sedan igårkväll.
Sov sisådär, vaknade, åt en mummafrukost. Tvättade handdukar, hängde upp, tvättade lakan, trots Johans griniga min, som om att någon tycker att det é roligt att byta lakan men vem f.. vill sova med sketna, Johan förmodligen. Johan drog en sväng med dammsugarn så att jag kan tvätta av golvet ikväll, det é äna många prickar lite överallt,  hmmm, undra hur dom kom dit?
Sen åkte vi till byn, Johan släppte av oss, Mamma, Klara, Olivia o Mig, vid brandstationen så vi kunde ta en kort promenad o besöka lekplatsen medans han var hemma hos sin Mor o pillade med hennes bil.
Så nu, nu é vi hemma, gjorde pannkakor, bekväm som jag é. Johan var på utsidan o eldade. Mamma åkte för en liten stund sedan o nu har vi istället besök av den fula fisken Jonas Karlsson.
Klara ligger i vår obäddade säng o nanar o Olivia vaknade precis så hon ligger o leker i Johans knä... Men men, jag får väl rycka in, Pappa Johan har inte riktigt dom resurserna som den älskade Mamman har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0