MORRN MORRN

God morgon!
Sitter här vid frukostbordet med mitt goa té, Lipton Blackcurrant.
Inga kännigar här inte.
Här har det fallit snö igen vill jag lova, 5cm, alla träden é täckta, alla tak é vita, det var inte vad jag ville, ge mig VÅR!
Stod ju o kollade in min nyinköpta koftaigår o sa till mig själv, "Åååå mage snart borta o våren snart här, snart é det dags för dig min vän". Ja kommer bli schnögging!

Sov som en stock inatt. Beror nog på att Klara sov HELA natten i sin egna säng utan att själv vakna! Jippie! Hon har vart grymt dålig på detta en period nu så det var verkligen duktiga tjejen när vi gick upp nu för en halv timma sedan.
Dock så var jag uppe o kissa två gånger vilket avbröt min sömn, men sånt har jag ju vant mig vid nu efter alla dessa månader.

Johan åkte precis iväg till Farfar, dom skall iväg till Eskil o hämta ved till Roger/Farfar.
När han é färdig med det så bär det iväg för oss in till Gbg, Fritidsresor för att boka om vår Thailandsresa som har avgångsdatum 16/3. Vi vill nu inte åka föräns nästa vinter så det é det vi skall in o göra. Helst hade vi ju velat avboka för att sedan kunna hitta den rätta resan för oss men icke. Då behöver man ha ett läkarintyg, vilket inte räcker med vad som, utan du måste vara halvt död innan du har en chans att få dina pengar tillbaka, trots att du valt till avbokningsskydd. Skit byrå säger jag bara, man behöver igentligen aldrig alltså köpa till dessa skydd som finns.
Jaja, det blir nog bra i slutändan, det blir ju Thailand iaf så man kan ju inte bli besviken på den saken.
........
Citerat Anna: "Klart bebisen inte vill komma ut! det é ju skitkallt!"
........
Jahopp, in i duschen, fräscha till sig lite så man vaknar till liv på riktigt!
Hoppas alla ni andra får en bra ?onsdag?!

Tjolahopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0