EN LEDIG DAG

Hallå hallå!
Otroligt, jag ligger fortfarande i soffan med myskläderna på, Klara går i pyjamas o inte har jag orken till att göra något åt saken heller. Sov ända till nio idag, beror på att jag missade en del sömn tidigt tidigt i morse, det var en liten Klara som ville ligga i soffan, där hon sen SOMNADE! Jäkla onge...
Morgonen hade ju inte sett ut såhär om det inte var för att Johan var hemma! -för det é han, hemma. Man kan säga att han tar igen lite julledighet nu, förbereder sig för att bebisen vill komma ut eller bara gör sig redo.
Fantastisk é han iaf som lät mig ligga kvar, sen kom han o väckte mig med en puss o sa att frukosten var påbörjad, det é livet det! :) Tog en dusch o satte mig sedan vid dukat bord

Förra veckan var vi o köpte en "Mina första år"-bok till bebis, jätte fin. Dock svårt o hitta en bok som var ens i närheten av Bukowski-boken som Klara fick av Mormor när hon kom till oss, men jag tror vi kom upp i klass med den. Tjock som en bibel. Skrev det sista jag kunde skriva igår så nu é bebis välkommen. Även Johan har skrivit ner lite känslor, tankar o ord, jisses sicken Pappa han é!
 Men det visste jag redan för längesen att han var, blev bara så rörd när jag satt o läste det.
Måste bara säga att majoriteten verkar tro att vi kommer få en pojk,, jag håller mig till flicka jag. Bäst så!

Nepp, skotta snö o åka pulka har vi nu satt upp på dagens agenda. Med tanke på all snö som fallit/faller IGEN! Även apoteket é ett måste så man orkar springa med i detta maraton som komma skall.

Ha en bra dag allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0